SEO – kan det gøres på budget?

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Det er svært at sige noget om den generelle SEO pris – for der er som sådan ikke noget ved den, der er generelt. Prisen afhænger af forskellige faktorer som valget af leverandør, de specifikke opgaver, aftalens løbetid etc. Og ja, det er uden tvivl muligt at investere rigtig mange penge i SEO – men det er også muligt at gøre det modsatte.

SEO på budget

Når du skal påbegynde dit SEO-arbejde, så læg et realistisk budget. Alle SEO-leverandører ved, at man skal starte et sted, og det er absolut ikke en skam at have et lavt SEO-budget. Arbejdet skulle gerne føre til en øget omsætning på den lange bane og med tiden kan du hæve budgettet, hvis det er nødvendigt.

Det vigtigste i forhold til SEO på budget er, at du er klar i mælet omkring det. Når SEO-leverandøren ved, hvor mange penge der er at gøre med, så kan han eller hun strikke den bedst mulige løsning sammen til dig. I kan starte med de absolut vigtigste områder og bevæge jer ud derfra. Bare sørg for at have en klar og realistisk plan, så du kan følge med i din investering – og ikke mindst holde øje med, om din investering giver dig det, du havde håbet på.